Abakusz
Abakusz
Kezdőlap arrow Vincotech Kft

Vincotech Kft

"Számomra a legpozitívabb eredmény az volt, hogy a helyi IT tagjai gyorsan és jól tudtak együttműködni a telepítést végző kollégákkal, rengeteg haszon információt tudtak meg a rendszerről, ami segítette őket, hogy teljesebb legyen az telefonrendszer használatáról alkotott képünk."

Gurmai Károly
ügyvezető
Vincotech Kft

A vállalatok versenyképességének, innovativitásának, a technológiai diffúziós folyamatokban való aktív részvételének biztosítása és a piaci folyamatokhoz való alkalmazkodás gyakran hozza magával a szervezeti átalakulást, néha akár a tulajdonosváltást is.

Ilyenkor az anyacégtől való leválás azt is jelenti, hogy az informatikai és kommunikációs rendszerek szétválasztását és az új struktúrába integrálását -minimális kiesési idő mellett- meg oldani.

Ügyfelünk, a Vincotech is ezzel szembesült, mikor szervezeti átalakulás miatt telefonos rendszerük hívásvezérlő központja -németországi telephelyen, már más cégben- számukra elérhetetlenné vált.

Mivel a cég a jelenleg elérhető legmodernebb, IP telefónia rendszerrel rendelkezett, és a készülékek, Cisco telefonok, analóg gateway-ek és kapcsolódó infrastruktúra a meglévő eszközök formájában rendelkezésre állt, célszerű választás volt az eszközök megtartása mellett új hívásvezérlő központ beszerzése és üzembe állítása. Cégünk, az Abakusz Kft ezt segített megvalósítani.

A Cisco UCM 6.1-es rendszerének kialakítása már telephelyünkön elkezdődött. A Vincotech telephelyén felmértük a meglévő rendszer működését, és a leszállítandó rendszerben ezt a működést modelleztük -kiegészítve az időközben felmerült új igényekkel. A helyszíni átállást egy hétvégi időpontra időzítettük. A helyszínen illesztettük a hívásvezérlőt a meglévő 150 Cisco IP telefonhoz (7961,7941 és 7912) valamint a közel 30 analóg készülékhez (faxok, modemek, telefonok), és a telefonszolgáltatóval kapcsolatot megvalósító Cisco gateway-hez. Az átállás néhány óra alatt lezajlott, ezután lehetett hívásokat fogadni és kezdeményezni, és működő rendszer mellett történt meg a hátralévő beállítások, -mint hívásirányok szűrése, jogosultságok- átvezetése.

A beállítások finomítását az átállás pénteki napját követő hétfőn végeztük el, a normál üzletmenetet nem befolyásolva. A rendszerben -egyrészt az új hívásvezérlő többlettudása, másrészt az időközben felmerülő igények miatt- a helyi informatika lelkes támogatásával számos új funkciót honosítottunk meg.

A helyi üzemeltető csapatnak tartott célzott tréning után a rendszer menedzselését és felügyeletét a cég saját szakemberei tudják végezni.

Megoldásban felhasznált eszközök:

• Cisco Unified Communications Manager 6.1
• Cisco 3825 router, 2PRI, 4BRI
• 2db Cisco VG224 voice gateway
• 150db Cisco IP telefon (7961, 7941, 7912 vegyesen)
• 30db analóg eszköz (faxkészülékek, modemek, analóg telefonok)
• Cisco 3750 PoE switchek


 Nézze meg, hogy mi hogyan oldunk meg hasonló problémákat...
 Iratkozzon fel hírlevelünket, hogy rendszeres informatikai tanácsokat kapjon...
 Tegye fel kérdéseit vagy kérjen ajánlatot tőlünk...
Az IVSZ tagja Novell Partner ISO 9001 Cím: Győr, Attila u. 24. Infoart Média

"Az Abakusz Kft jelenleg is üzemelteti rendszerünket, Osztrák székhelyű anyavállalatunk informatikai partnerével karöltve.
Munkájukat megfelelő szakmai felkészültséggel, a vállalt reagálási és rendelkezésre állási időket pontosan betartva végzik."

Fenyősi Béla
ügyvezető
IGM Robotrendszerek Kft


Gondjai vannak az informatikai rendszerével?

Az informatikai rendszere nem segíti, hanem akadályozza a cég működését?

Szeretné tudni, hogy hol vannak informatikai rendszerének a gyenge pontjai?


Write Comment (0 comments)